Ezgimmmmm Kızlar bebegım altı aylık kusuyo bu ikidir bugün iki tane bebe bıskuvısı ezdım verdim ondanmı baya kustu yada mıdesınımı üşüttü ılk bebegım çok korkuyor bısey yoktu demı fışkırarak kustu
uraz_ve_annesi- Ezgimmmmm normalde hiç olmuyorsa bir doktora götürün etraf virüs bakteri kaynıyor salgın var ve bebe bisküvisinin hiçbir yararı yok sadece bebeği şekere boğuyorsunuz daha 6 aylıkken bebeğinize bunu yapmayın
Aylin355 Ezgimmmmm Bebe bisküvisi zararlı bişey aslında vermeseniz daha iyi olur belki midesine dokunmuştur
BirHatun Ezgimmmmm Bebe bisküvisi için daha çok küçük kendiniz evde yapıp verseniz daha iyi olur mide sindirememiş olabilir bide çok tatlı oluyor onlar
Aleyna1 Ezgimmmmm bebe buskivisi verme bnce onun yerine ev yogurdu elma puresi falan tattir kusmasi devam edersede doktora gotur bnce hastalanmistir
Summerwine Ezgimmmmm tadıma direkt şekerli şeylerle başlamayın.Sebze başlamaları sonra meyve veriliyor.Agir gelmiş olabilir
Esraliiii Ezgimmmmm dokunmuştur evvyapımı yogurtla baslayabilirsin bebe bisküvisi benim tüm cocukalrıma dokunmuştu ishal yapmıştı