Arkadaşlar benim yaklaşık 3haftadır lekelenmelerim var hap ve progestan iğne kullanıyorum iğne etkisi 3gün sürüyor 3.günün sonunda tekrar lekelenmem geliyor iğne de 3günde 1 oluyor sağ kasık batması ile lekelenme başlıyor doktorum şuan normal gidiyor gebelik diyor başına gelip süreci nasıl atlattınız (Bol Bol Dinlenim Hariç)