Elalina Merhaba! 6+6 haftalıgım iki kızım var 11 ve 2 buçuk yaşında ben 28 yasımdayimm😊😊😊nasıl gidiyor hamılelık kızlarrr♥️
Asyamelisa Elalina Allah’a bin şükür şu zamana kadar güzel gidiyor ❤️6+5 bizde 😍 allah kucağımıza almayı nasip etsin 💕
Durununannesi80 Elalina selam canım 7+4 haftalık hamileyim Allah izin verirse haziran ortası dogum gösteriyo kalp atısını gecen hafta duydum Allaha sukur hepimiz sag salım kucagımıza alalım inşallah
Yildizozlem 7+3benim hesabim doktorun hesabı 9+4 kalbini duyduk iyi çok şükür bulantısı azaldı fakat koku hassasiyetim var sizin nasıl kızlar 😄
Elalina Asyamelisa saol CNm TSK ederim inşallah seninde. Ben de 6 kasım da gidecem randevuya ozaman duyulur inş kalp atısı
Elalina Benim ikisi sezaryen olunca buda sezaryen olacak Dr hazıran dedi Doğum için ama sezaryen de 15 gün erken alıyorlar bakalım hayırlısı