gul_145 bende almıştım doğum yaptığım ilk dönemde ama hic sevmedim açıkçası sızdırma vs yapmadı ama kalıbı yapısı çok değişik bence, cirtli kısımları bir tuhaftı bebeğim hic rahat edemedi ayrica çok sert bir yapısı var yarısını anca kullandım mecburiyetten o da gerisi öylece duruyor hala