Kızlar neler yapıyorsunuz nasılsınız bulantılarınız başladımı 🙂 yada başka hamilelik belirtileri yaşıyor musunuz🙂 bu benim ikinci hamileliğim. Kızımda bulantılarım ve ağrılarım 6. haftamda başlamıştı. Şimdi 5+2 olcaz bir saat sonra 🙈 ama hiç sinyal yok. Sanki hiç bulantım olmayacakmış gibi geliyor 😂 çocuğumun varlığını unutuyorum arada 😂 o kadar belirtisiz 😂