Kek88 Kizlar herkese iyi akşamlar ben 17 haftalik gebeyim bebeğimin harektlerini ara ara çok hafif hissediyordum ama iki gündür hiç hissetmedim canım çok sıkıldı acile gitmeyede korkuyorum aranızda böyle olup bebeğinin saglikli olduğunu duyan varmı 😔😔
gulsumd1 Kek88 bende 17 haftayım doktoruma bugün sordum 22. Haftaya kadar bir gün hissedip bir hafta hissetmesen bile endişe etme dedi bana 🤗 bebeğim 500 550 gram olması gerekiyormuş hissedilmesi için 🙃🤗
esraery Kek88 merhabalar endişe etmeyin henüz çok küçük ben de aynı haftalarda bir gün doktoruma gitmiştim ve plesentası öne geçmiş olduğu için ben bebeğin hareketlerini hissedememişim yani aslında o hareket ediyormuş 🤭 2 gün hissedip 2 gün hissedememen bile normal demişti 🙂
CeydaST Kek88 kız dur millet 20. Haftada zor hissediyor. Yarın hissedersin. Geçen bende hissetmedim de ertesi gün oynadı. Daha hissiyat için çok başlardayız
Zehrakomut Kek88 çok erken değil mi canım hareketlerini duymak için normalde 20. Haftadan sonra duyuluyor
Kek88 Zaten çok hafif hissediyordum böyle kıpırtı gibi segirme gibi ama iki gündür hissedemeyince endişe ettim çok teşekkür ederim kizlar rahatlattiniz beni
Elifsu01 Kek88 bu haftalarda düzensiz olur zaten canım içini ferah tut. Sağlıkla gelsin yavrularımız inşallah. Ben de 17 haftadayım daha hissetmedim. 😍
Tubatgn Kek88 Bende 16’da hissetmeye başlamıştım. Ama bir gün var iki gün hareket yoktu. Ki çok normal. En net 23-24’ten sonra başlar hareketler