ygmrtpclr Merhabalar 22+6 yız oglumla cumartesinden beri bogaz agrım atesim vardı pzrtesi ilk işim saglık ocagına gitmek oldu. Surup ve parol verildi ama geçmiyor siskinligim 😞 uyutmuyor mahvetti beni neler yapabilirim bitkisel vsvsvs
sezgii ygmrtpclr ygmrtpclr bir kulak burun boğaza yada acile gitmenizi tavsiye ederim benimde ateş ve geçmeyen boğaz ağrısı şikayetim vardı sadece parol veriler daha kötü olunca geçmeyince test yapıldı ve beta virüsü çıktı antibiyotik kullanıyorum
Binnur-cam ygmrtpclr canım bende cam yutuyormuşum gibi oluyodu geceleri uyuyamıyodum ağlıyodum yutkunamıyorum diye önce kendi dr gittim o dahiliyeye yönlendirdi özelde serum antibiyotik bide balgam söktürücü verdi doktoruma sorduk onayladı 1 haftada anca düzeldim valla ses falan gitmişti komple .. Eğer çok kötüysen zaman kaybetme doktora git geçmiş olsun ..
ygmrtpclr Çok teşekkür ediyorum size. Saglık ocagına gitmiştim ama madem öyle acile ya da kbb ye gideyim geçmiyor cunku