Kızlar böyle hurafelere hiç inanmam ama bi yanım eğer kestirirsem sonrasında “acaba bir şey olur mu?” Diye düşünecekmiş gibi geliyor. Kaynaklarımı taktıracağım kendi saçlarım uzadı baya ama sağlıksız uçlarından aldırmam gerekiyor, sizler kestirdiniz mi hamileyken saçlarınızı? Çok saçma biliyorum kınamayın ama işte annelik duygusu bi yanı acaba mı diyor insanın🥲