Prenses34_annesi ozzlemk içebilirsin canım hiç bir zararı olmaz aksine iyi gelir magnezyum ilacı yerine maden suyu içersin doktorum bana abartmadan günde 1 şişe maden suyu içebilirsin demişti ben çok içtim şuan 37+4 üm 🥰