Kızlar geçen bi arkadaş dedi ki çubuk testin koyu çizgimiydi yoksa silik çizgimiydi dedi koyu çizgiydi dedim ozaman erkek olacak dedi niye dedim erkek koyu çizgi kız silik çizgiymiş öyle dedi . Benim birinci hamileliğimde silik çizgiydi kızım oldu bu ikinci hamileliğim koyu çizgi olmuştu daha cinsiyet belli değil . Sizlerinki nasıl oldu merak ettim