Bende bu ay klomen kullandım 5 gün dün de çatlatma ovit yaptım bakalım inşAllah güzel sonuçlanır bekleyenler için , mübarek Regaip kandili hepimizin duaları kabul olsun🙏Ben bişey sorcam ovtde herkesin ağrısı sancısı olmuş bende hiç olmadı bugün2.gün ama karnımda belimde bacaklarımda hiç ağrı yok normal mi kızlar herkes ağrı yaşayınca etki etmedi mi acaba bana