Gonuel49 Selam kızlar kabızlığım var lütfen öneride bulunur musunuz? Karnımın içinde çok kötü Bi ağrı var 2 gündür çok afedersiniz lavaboya çıkamıyorum. Neler yapsam işe yarar?
Yagmurrr98 Gonuel49 Ay ben iki gün ne çektim insan bişey yemek içmek istemiyor kayısı suyu sabah aç karnına elma Kaynar süt incir bunları yedim sonra düzeldi com şükür bide gün Kurusu çok iyi geliyormuş ben kabiz oldukça ac karnına elma süt içiyorum iyi geliyor birde incir ac karnina kaynar sütle dene canım
mcansum Gonuel49 alttan fitil al tuvalete çıkmak için sonra da beslenmeni düzenle bidaha olma diye kayısı yulaf meyve mümkünse yürüyüş
MelisaC Ben sabah aç karna kuru kayısı yiyip üstüne sıcak su içmiştim işe yaramıştı. Diyetisyenim hamile kalmadan önce kayısıyı geceden bir bardak suda bekletip sabah hem yiyip hemde o suyu içiriyordu o da işe yarıyor.
Asiye21 Gonuel49 hatta tuvalete çıkma pozisyonunda dayanabildiğin kadar bekle kendini çok yormadan. Secde pozisyonunda da bekleyebilirsin 5-10 dakika falan. Sanırım hamilelikte en zoru kabız olmak. Allah yardımcımız olsun her şeyi deniyorum 😂