Merhabalaarr
Doğum şekliyle alakalı tecrübeli annelerimiz yardımcı olabilir mi acaba.
Normal doğum ve sezaryen de yapılan epidural , spinal , genel anestezi hakkında.
Yapılması en makul olan , yapılmaması gerektiğini düşündüğünüz tecrübelerinizi bildiklerinizi paylaşır mısınız?