Slakrac evet uyuyorum, cunku diyetisyenim benim beslenme aliskanligima gore liste hazirliyor her hafta, bu surecte tatlimi da yiyorum canimin istedigi baska seyleri de, istedigimde whatsapptan ulasabiliyorum kendisine bir sey yiyip yememe konusunda da rahatlikla yardim alabiliyorum. Cogu kez listeme yazdiklarinin hepsini tuketemiyorum bile. Dogru diyetisyeni secmek onemli bence bu konuda. Herkese ayni genel bir liste verenler de var cunku arkadaslarimdan biliyorum. Sizin beslenme aliskanliginiza tuketmeyi sevdiginiz seylere gore liste yapildiginda rahatlikla uyabiliyorsunuz. Tabiki bir miktar kisitlama oluyor sonucta eski duzenimde yiyeceksem zaten kilo veremem, saatli beslenmiyorum, diyetim saat yerine kahvalti ara ogun ogle yemegi vs seklinde duzenleniyor