Dr konusunda endişeliyim biraz geçiştiriyor gibi kötü olduğumda hep ilgilendi serum takviyesi verdi.Hafif kanaman var dedi dinlenmen gerek dedi ama hiç kanamam olmadı Cuma günü dr ye gideceğim bakalım ne diyecek Cumartesi de Adana’ya gidip başla dr ye kontrol edeceğim bakalım
dml33