Hanımlar, 37 haftalık oldum bugün itibari ile geldi mi geliyor mu acaba bu sancı mı öyle mi böyle mi derken geçiyor 2 günüm, doğuma yakın belirtiler neler tecrübesi olanlar ya da bilgisi olanlar yazabilir mi acaba. Mesela enerji geliyor diyenler var ne kadar zaman önce beyle acaba.