MirayAlya Merhaba, Başakşehir çam ve sakura şehir Hastanesi’nde doğum yapanlar tecrübelerini paylaşabilir mi? Doktorlar nasıldı, doğum anında ebelerin yaklaşımı nasıldı, bir daha olsa yine aynı hastaneyi tercih eder miydiniz merak ettim;)
Kubrabsyg45 Hamideersin hayırlı olsun 🌸 orada takip altında mıydnz. Ben randevu alamıyorum ama doğum orada yapmak istiyorum. Direkt gitsem kabjl ederler mi acaba
MirayAlya Hamideersin Gözünüz aydın:) Sezeryan mi oldunuz, bende orada doğum yapmayı düşünüyorum ama bir yandan da cekincelerim var. Yaklaşımları nasıldı size karşı, bir komplikasyon yaşadınız mı?
Hamideersin Kubrabsyg45 evet ben takipli hastaydım fakat yanımdaki kalan hanimefendi başka hastane takipliymis suyu gelince direkt acilden giriş yapmış onu kabul etmişler o şekilde anlattı bana
Hamideersin MirayAlya olumsuz anlamda hiç biseu yaşamadım diyebilirim yaklaşımları gayet güzeldi ilgi alaka çok iyi özel hastane konforunda normal doğum yaptım bu arada
Bano Bende orada yaptm gayet ılgılılerdı zaten normal dogum da sen sancı cekerken refakat on dogum olana kadar yanında kalıyo dogum yaklasınca refakat ı cıkıyor telefonun surekli sende oluyo cocuk konusu da doktorlar baya ıyı dogum Olarak da zaten ebeler yaptırıyor
ZeyFat Bano telefon yanimizdami oluyor bide erkek doktor mu var kadin mi altan cok muame ediyolarmi ya cuma yapcam Dogum
Sevgi3444 MirayAlya oğlum doğduktan sonra vefat etti bilgi verilmedi bile doğru düzgün ve uyuşukluğum tam sağlanamadı bi çok şey var hangi birini anlatayım bilmiyorum
Dilarac MirayAlya canım ben doğum yapmadım arkadaşım yaptı memnun kalmamıştı birde burda bir arkadaş yapıp post açmıştı içler acısıydı durumu çok kötü muamele görmüştü