Yasemella 29. Haftada 25mm rahim ağzı uzunluğumdu. 36ya kadar progestan kullandım. Doktorum yatak istirahati vermedi ama dikkatli olmalısın dedi. Mümkün olduğunca dinlenmeye çalıştım. Ama çok stres yaptım heran doğum olacak zannettim, değişik bir psikoloji. Şuan 37deyim. İlacı bıraktık, beklemedeyiz haftada 1 kontrole çağırıyor doktorum. Henüz düzenli sancım yok, sağlıkla vakti zamanında gelmesini bekliyoruz 😊🙏 siz de stres yapmayın ama dikkat edin, mümkün olduğunca dinlenmeye çalışın, uzanın🤗