Dila5 Kızlar boş odamız var ama ilk aşamada anne yanında yatacağı için bebek, oda yapmak çok cazip gelmiyor. Bir yandan da gardrop olması lazım kıyafetleri koymak için e gardrop almışken oda da yapmak gerekiyor gibi. Böyle aşırı muallaktayım
yagizegemom Dila5 ev kendininse yapabilirsin aslında canım benimde boş odam var ev 4+1 biri çamaşır odası birinde de bekarlık yatak odam var daha yeniydi o yüzden getirmiştim gardrop olduğu için ve ev kira olduğu için yapmıycam oda ama ev kendimin olsaydı kesin yapardım 🥲
kbra19 Dila5 eğer ev kendininse imkanın varsa yap canım bence tabi odaya büyüyünce yatacağı bir yatak al
ardenmoms Dila5 böyle düşünmektense direk oda yapın işin içinden çıkın ya daha sonra yapmışsınız şimdi yapmışsınız bir şey değişmeyecek sonuçta gün geçtikçe her şeye de zam geliyor yapmak en mantıklısı
Tugce0526 Bende yapmıştım dediğin gibi gardrop illaki olmalı e gardrop almışken odayı neden almayasın belki bir iki sene sonra gardrobun modelinde bulamıcaksın oda takımını hemde daha pahalanacak tek tek almaktansa hepsini bir almak daha mantıklı