Cansutkbs canım bende Canyon aldım henüz doğum yapmadığım için kullanma fırsatım olmadı ama genel olarak çok memnunum herşeyinden görünüş olarak kullanış olarak 🌺 sadece biraz ağır o kadar e bebek çalışanlarıda araba hakkında kötü bir yorum yapmadılar ama tabi ki tercih sizin 🌺☺️