-Rukiye- ben lansinoh plastik aldım. Plastik olduğu için önyargılı olmayın derim, sağlıklı organik plastikten yapılıyor biberonlar. Camlar ağır. Belli zamandan sonra çocuk tutmaya başladığında zor oluyor ve atsa kırılıyor vs. Plastik daha kullanışlı bence