Nrhnyc 2 li ve 3 lü tamamen gereksiz aşırı stresli bi durum ben yaptırdım ama pişmanım Hamd olsun ikisindede temiz çıktı ama olsun ne gerek vardı şeker yüklemesi şart canım Allah korusun şekerin olur bilmezsin ,Ayrıntılı ultrosonda önemli Stressel durum fazlada değil en azından var olan bişey varsa doğduğunda direk tedavi oluyor mesala arkadaşım girdi böbreğinin biri küçükmüş bebeğinin doğduğunda direk doktor görecek Bunlar gibi tedbir alınıyor bu önemli Bence ama yinede sizin kararnız Fetal dna,2 Lİ,3 lü tamamen gereksiz testler