Snmince 16 Ocak pazartesi Otrivelle iğne oldum ve 2-3 gündür de sol Kasığımda batma şeklinde kramplar var gebelik belirtisi midir 3 şubatta test yapacağım
twinsmom_ Snmince bende 16 ocakta ovitrelle iğne kullandım 18 ocakta da aşılamam oldu aynı kramplar bende de var umarım belirtidir tüm bunlar 🙏🏻
1melekannesiii Snmince Bende gebeliğimin ilk belirtisini sol kasık sancısı ile öğrenmiştim inş. sizinde öyledir
Belinay0922 Snmince bende 16 ocakta vurdum canm benmde senin gibi belirtiler benim sirtim da cok kotu agiriyo insallah pozitif goruruz
Snmince hsns doktorum üç şubatta yapmam gerektiğini söyledi bende bilmiyorum dün ağrılar vardı bugünde sol kasık ağrısı devam ediyor
hsns Minikomamy genelde 12 ve 15. gün yapılması gerekir doğruyu o zaman verir eğer pozitif çıkarsa geç döllenmeden şüphelenme çünkü çatlatma iğnesinde geç döllenme olmaz
Melike3435 Snmince ben de 14 ocakta vurdum iğneyi yarın evde test yapıp cumartesi de kan vermeyi planlıyorum 🙏