Kucuk_melegim Kizlar gecen hafta sali cuma gunu fitil kullandım şikayetlerim geçmediği için bugün doktorum bitane daha fitil verdi mantar enfeksiyonu için kac tane fitil veriyorlar size bi sakıncası olmaz inşallah 4 gunde bi fitil kullaniyorm ?
Gizem1_ Kucuk_melegim canım fitil bı zarar vermez kullan enfeksiyon mantar ne varsa gitsin .kaç haftalıksiniz bu arada
Kucuk_melegim Gizem1_ kullanicam bu geçe yatmadan geçen hafta kullandim 2 tane tam geçmedi hissediyorum o yüzden doktor bitane daha verdi bugün için 3 tane fitil fazla olmaz deglmi 4 gun arayla kullaniyorum 37+2 canim
Gizem1_ Kucuk_melegim oo masalalh bişey kalmamış canım enfeksiyon gebelikte birçok kişide oluyor çok illet bişey . fitilin bir zararı olmaz erken dogumu önler ama boşuna panik yapmayın sizin zaten bişey kalmamış doğumdan sonra geçer zaten enfeksiyon😊.saglikla kuacaniza alın inşallah 🥰🌸
Kucuk_melegim Gizem1_ amin inşallah son anda yakaladi beni enfeksiyon hormonlardan dedi doktor halbuki temizliğe dikkat ederm ama onunla alakası yokmuş doğumdan sonra geçiyor dedi ayni sizn dediğiniz gibi ama doğum yapmadan bu illetten kurtulsam iyi olucak dogum aninda bana zorluk çıkarmasın diye
HappyMom1234 Kucuk_melegim 34+4 gebeliğimin başından beri çekiyorum mantarı:((( sürekli fitil kullanıyorum ve asla geçirmiyor neyi denediysem geçmediii bu gece farklı bi markaya başlıcam (biokadin) bide onu deneyeyim inşallah o geçirir ama ümidim yokl:((
Kucuk_melegim HappyMom1234 şifa olsun inşallah geçer benmkide geçmedi resmen gitmiyor 3. Fitili kullanicam birazdan
HappyMom1234 Kucuk_melegim umarım geçer. Doğumdan sonra geçeceğini söylüyorlar ama doğum esnasında sorun olmasından korkuyorum:(