Yagmur0256 Kızlar diyarbakır'da hangi doktor ve hastanede doğum yapmayı düşünüyorsunuz. Bu arada muayene ücretini de yazar mısınız?
parasetamoll Yagmur0256 memorial ezgi Roza gül’e Gidiyorum. Kuruma bağlı indirim uygulanmazsa 200₺ Doğum ücretleri de 2700₺
Gamzeli21 Dünya doğuma özcan beye gidiyorum ama dogumumu bağlar Hastanesi'nde nafi beyin yanında yapıcam
kymkkymk2106 Gamzeli21 cnm bnde bağlara gdiorum suat hocaya nafi hocanın iyi oldğunu duydm sigortalıya mı 35 yoksa yeşilkarta mı
kymkkymk2106 Gamzeli21 ha iyimş ya duydm evwt geçen perşembe geldm arkadş söyledi peki cnm sen normal mi yapcan doğumunh
Gamzeli21 Yagmur0256 evet coook memnun kaldım hastane temizliği olsun ilgi olsun ebe okadar iyiydi ki