Zeynoo38 bende saglıklıca doğurayım inşallah doğumdan sonra olucam ameliyat laparoskopi yöntemi kullanıyolarmış kolay iyleşiyomuş yani. Korkma ol ameliyatını hiç riske atma bidahaki hamileliğini onu kafaya taka gün geçirmek çok zor hamileyken. Kaç santim miyomun bilmiyorum ama 15 santimden büyük olanlar bile laparoskopi ile çıkatılabiliyomuş