Merhaba anneler. Şu an 5-ci haftadayım ve influenzaya yakalandım. Doktor augmentin antibiotik yazdı. Hem influenza, hem antibiotiğin bebeğe etkisinden korkuyorum☹️☹️ acaba gidip bebeği aldırsam mı, ilerki haftalarda sorun olursa, aldırmak daha zor. Ne yapacağımı bilmiyorum☹️☹️