Fifiisma
Men birinci hamileliyimdede hec derman istifade etmemisem burun axmasin deye bir damci tokmusdum bu qədər,bedenim ele mohkem idiki hec qripde olmurdum.Ama bu ikinci hamileliyimde tez tez xestelenirem hele 8 heftedeyem 3 cu defedi🥺Antibiotikinde zereri olduqunu bilirem.a programin ozunde coxu hamileye hekimler yazib.Yeqin bir bildikleri var.Bu fesilde bele xestelikler qaçilmazdi,Allah qorusun bu veziyyetde hamimizi xesteliklerden🤲🏻