Kızlar merhaba. Ben hiç bebek görmedim ailede bebek yok yakınımda yok. Bebek bakımı alışverişi anlamıyorum okusamda güvenemiyorum en güzeli tecrübe etmek diye düşünüyorum. Ondan bazen sizler iyi ki varsınız diye geçiyor içimden. Yenidoğan için nasıl kıyafetler almalıyım doğum Allah nasip ederse Mayıs’ta. Serinde olabilir başları geçiş mevsimi çünkü. Geceleri nasıl uyur, ne giydirilir, üstü örtülürmü neyle örteyim. Ayaklarına ne giydirmem gerekir öyle zorlanıyorumki. zıbın tulum vs alıyorum ama dışarı çıkartırken ya da evde geceleri nelere ihtiyacım var çözemiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim neler alayım. Bol bol alayımmı?