ebrylmzayyldz Evet en azından adet olsam değerlendirmelere devam ederim bittiğinde. Ne adet olabiliyorım, ne hamilelik kesim değil. Söktürücü içmek istedim çevremdekiler içme bekle dedi yarın doktor ne diyecek bilmiyorum. Burda bir arkadaş daha gördüm beta 0 mış doktor ultrasonlw da bakmış gebe değilmiş söktürücü vermiş doktor ama kullanmamış 3 gün sonra gecikmenin 12. Gününde hamile olduğunu öğrenmiş. Rabbim çok büyük beklemek çok zor