Buğün doktora gittim kontrolğm vardı 25+1 719 gram dedi biayda 310 gram almış cok az geldi nedense kafama taktım tabiki saglıklı olması onemli ama işte anne yuregi oglum 3380 grm dogmustu ama bu bebişim minyon olcak sanırım neler yigip içiyorsunuz cunku ben kilo almısım bebek almamıs 69 kiloyum suanda gecen ay 66 ydı 3 kilo almışım 1 ayda 🥺