BadeYaman Fatmaaabas merhaba doğumunuz olmustur sanırım saglıkla bebegınızı büyütün inşallah memnuz kaldınız mı doğumunuz nasıl oldu
Kardelenakyz Bende liv hastanesine gidiyorum Nur hanıma. Ve Allah nasip ederse yarın sezeryan doğumum var 🙏🏻🙈
Kebiredmrc Bende 38.haftamdayım sami şahine gidiyorum bu kadar hastasıyla ilgili özveriyle çalışan bir doktora daha rastlamadım hamileliğimin başından beri onda takipliyim inanılmaz memnunum hastane kalitesi zaten tartışılmaz