Jrhazar evet çok memnun kaldım..tekrar nasip olursa gözüm kapalı gidebileceğim tek doktor ☺️
çok sakin, çok hanımefendi gerçekten..
kafamda asla soru işareti kalmıyodu, bütün sorularıma çok açıklayıcı cevaplar verirdi sağolsun.
muayenelerimiz gayet güzel geçiyodu, uzun uzun incelerdi bebeğimi.. güler şakalaşırdık:)
sezaryen doğumum da çok güzel geçti çok şükür hiç bir sıkıntımız yok yani 🙏🏻
merak ettiğiniz başka birşey varsa buyrun