Ayseport Ben çektirdim 24. Haftamda kalbinde kalp kapakçığında sorun olduğunu ve fazladan attığını söylemişti, Ankara Osman Özdemir’in polikliniğe gittim 20 dk süren normal ultrasonla kalbini detaylı dinlediği bir cihazdı 450 lira verdim eğer yanılmıyorsam.
Kalp atımında 3-4 atımda bir fazlalık görmüştü ama korkulacak ya da tedavi gerektirecek bir şey değildi.
Şuan 31. Haftamızdayız şükürler olsun atım fazlalığı Yok.
Yani kalbindeki o problem geliştikçe düzeldi.
Soracağın bir şey olursa sorabilirsin aklıma gelen detaylar bu kadardı canım.