Gamzeses26 hep normal doğum istiyordu o doktorda normal doğumu destekliyor diye hep ona gitti son anda sezeryana aldı 5 cm açıklık vardı .kuzenimin demesine göre o anda iki üç kişi daha doğum yapıyormuş beklememek için aldı diyor bir an önce doğumu yapıp eve gitmek için çünkü sabaha karşı doğurursun demiş ebe normal olsaydı