Neroizm düşünebilirim aslında ama hiç taktırmadım doktorumla görüşmem lazım. Ama riske girmeyeceğim kesin yani çocuk konusunda. Hamilelikten sonra tekrar hamile kalmak şuan benim için kötü bir his uyandırıyor. Biraz rahatlasın istiyorum bedenim yani bi kendime geleyim. Yüzüstü yattığım, koşu yapabildiğim günlerimi özledim 😄