Kızlar önceden de oluyordu ama şu son dönemde daha fazla olmaya basladi sürekli kasik ağrısı var bu sancı sayılıyor mu dayanilacak gibi değil aslında eşim şehir dışında diye doktora tek gitmekde istemiyorum haftaya gideceğim salı gününü bekleyeceğim sizce bu sancı mi yoksa benim gibi ayni sorunu yaşayan var mı