Denizegeabioluyor Aklimatasarima yaptirdim ben hem guvenilir kapida odemede mevcut hemde cok guzel yaptilar malları kaliteli ben memnun kaldim😊
Nevaninannesi nnisanannesiii hello.baby.collection ‘a yaptırmak istiyorum ben de . Bir tık pahalı ama işlemeleri, nakışları çok hoş 🥰
Dyggg nnisanannesiii aynen havale yaptık 1 hafta içinde ulaştı arkadaşımda yaptırdı benden sonra o da çok memnun kaldı
Mustafayigitvebeytugannesi Kizlar yaptırdığıniz hastane çıkışının fiyatları nedir en uygun yer neresi acaba. Birde isimli değil mi. 🥰
mucizebebegimmm Mustafayigitvebeytugannesi benimki isimli. 10 lu hastane çıkışı 500 ₺ yastık 180 ₺ puset örtüsü 180 ₺ bir tane de Müslin tulum bere isimli yaptırdım çekim için 200 ₺ sadece puset örtüsü ve yastık 200 ₺ olacak diyordu kadın.