annekuzusu_ benim suyum da sınırda gözüküyordu şeker yüklemesinde tokluk şekerim 146 geldi, yüksekmiş. Yarın şeker ölçüm cihazı alacağım doktorum her gün yemek yedikten 1 veya 2 saat sonra ölçmemi istedi. Ama olumsuz bişey de söylemedi doktorum yediklerime dikkat edeceğim sadece