Mello29 poyrazvearya sancın yok gözüküyor alttaki cizgi ayni seviyede ilerlemis kalp atisi benim bebisin 140larda geziyor hep seninki farklidir belki ama kilosu iyi degil mi ya sanki masallah minnosa
1Busenur1 Aysenurozs  Sancı değerim kaç acaba burdan anlaşılıyor mu haftama göre sancım çıkmıştı
Aysenurozs 1Busenur1 ekranda taco yazan senin sancın canım 20 dk içinde 40 ın üstünde 3 düzenli sancı çıkıyorsa sancı var demek oluyor ama doğum sancısı için daha yüksekleri lazım