Vahide_cebi canım Keske benimde boyle dusuk olsa. Düşüklugunun sadece sana zararı olur biraz halsiz olursun. Ama yüksekliği gebelik zehirlenmesi yapıyor ve acil sezaryene alınabiliyor Allah korusun. 2 gündür ensem agriyor mesela korkuyorum artık. Yer etti bende bu korku. Sırf bu yüzden normal doğum yapmayacağım ikinirken kan basıncım yükseleceği icin beynime pıhtı bile atabilirmiş.