-leyla92- Amniosentez yapilacak 3 subatta AMA karindan sivi almak bebege zarar verirmis ölebilir deniliyo basina Boyle bisey gwlen oldumu
Kardelennnky -leyla92- amniyosentez tehlikeli diyorlar yani çok dikkat edilmesi gerekiyor muş nıfty testi var biraz maliyetli bende yaptırmıştm ama sıfır risk
Buse-ozdmr -leyla92- bebeğin kalbini durdurma gibi ihtimali var eğer ben sorunlu cocuk ıstemem dersen yaptır rıskk goze alıp ama her ne olursa olsun doğururum dersen yaptırma bence
Cel İlk gebeliğimde aldırdım Bi sorun olmadı şükür ama şimdiki aklım olsa aldırmazdım ama tabi içine söz geçmiyor. Bugun ikili tarama da sorun var dediler önerdiler bu kez kabul etmedim. Risk var diyorlar ama rabbim büyük bişy olmaz insallah.
Mhtpkts @-leyla92- bebeği aldırmayı düşünüyorsanız risk durumunda yapılabilir belki ama bana da dediler riskli çıktı detaylıyı bekledim Allah’a şükğr sağlıklı dediler o yüzden yapılan testleri dikkate çok da almamak lazım bence arkadaşım Allah sağlıcakla almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼
-leyla92- Mhtpkts testtimin iyi cikamdigini duyunca Dunyam yikildi gunlerdir aglamaktan Persian oldum ama o korkuylada doguma kadr dayanamam napicam bilmiyoeum
Senemsu -leyla92- canım anne karnındayken riskli çıkıp doğduğunda sapasağlam olan bir sürü bebek var sen içini rahat tut sen iyi ol ki cocuk da içerde rahat olsun sen stres yaptıkça çocuk da bunu hisseder❤️