Figenkadi Arkadaslar 5 bucuk aylik hamileyim ve dislerim cok kotu agriyo cekilcek dis var ama herkes hamileyken bise yapmiyolar diyolar dogrumu bana Önereceginiz birsey varmi acaba arginine gecmesi icin
zeynozey Figenkadi belli haftadan sonra bazı işlemler yapılıyor diş için. Bi diş doktorunu danışın😞 çok geçmiş olsun
Gamzecetin 2 hafta diş ağrısı çektim artık geceleri uyuyamıyordum başıma kadar vuruyordu ağrısı doktoruma söyledim izin kağıdı verdi dişçiye gittim 2 dolgu bi kanal tedavisi yaptırdım şuan çok rahatım
Mhtpkts @Figenkadi bende çeliyorım canım 23 haftalığım ama benim doktorum izin vermedi parol içiyorum birde maden suyu iyi geliyor tavsiye ederim ara ara ağrıyor geçiyor sonra umarım seninde öyle olur