Turkolog12 2 ay 7 günlük bebeğim var son 1 haftadır sütüm azalmış gibi hissediyorum göğüslerim çok yumuşak önceden bebeğim bir memeden emerken diğerinden akardı artık öyle birşey de yok sagdigimda çok az süt çıkıyor ne yapacağım o kadar üzgünüm ki 😢😢
DefneErva Turkolog12 Benimde geçen bitme noktasına geldi. İlk doğum yaptığım haftalarda kullandığım bestlak damlayı tekrar kullandım ve 2 gün içinde toparladı. Eczaneden alıp deneyebilirsiniz. Günde üç kez ve 20 damla şeklinde kullanılıyor.
Mervece1 Turkolog12 Şu an ben de tam da böyleyim 😢 düzenli sağlıklı beslenemiuorumn vakit bile olmuyor ona yoruyorum napacağoz böyle 😢
Seydo54 DefneErva doguma gitmeden aksamdan bestlak kullansak olur mu acaba? Illa dogum sonrasi mi olmali sezeryan olucam ikilemde kaliyorum, gece 11den sonra bisi yememek.lazim aksam.yemeginden sonra kullansam nasil olur bilginiz var mi bu konuda?
DefneErva Turkolog12 Benim iki gün içinde baya baya toparlamıştı. Tabii düzenli kullanım şart… Günde sekiz saat arayla üç kez ve 20 damla şeklinde kullanım önerdi eczacı..
DefneErva Seydo54 Bilgim yok ama bir şey olacağını sanmam. Çünkü içeriği tamamen bitkisel.. Rezene, hayıt meyvesi, melisa gibi bitkilerin özü var sadece, kimyasal değil.. Kullanabilirsiniz bence..
DefneErva Turkolog12 Evet, sabah 20 damla, öğlen 20 damla ve akşam da 20 damla şeklinde.. Eczacı 8 saat ara koy demişti. Sabah 8:00, öğle 16:00, bir de gece 12 de içiyordum. Kolay içebilileyim diye yarım çay bardağı meyvesuyuna damlatıp öyle içtim.