Kızlar 33+1 haftalik hamileyim dün sabah uyandığımda boğaz ağrısı ve kulak ağrısıyla uyandım hemen kadın doğum hastanesine gittim en azından serum takılsın diye ama beni direkt nstye bağladılar ultrason a bakıp kulak burun boğaza randevu al oraya git ben burda bi şey yapamam bebekle alakalı bi sıkıntı olmadığı sürece buraya gelmene gerek yok normal devlet hastanesine git dedi ama ben evde kendi yöntemlerimle ıhlamur c vitamini falan geçirmeye çalışırım diye düşündüm ama bugün öksürük burun akıntısı halsizlik de başladı ama normal devlet hastanesine gitsem serum takarlar mi sizce başına gelen var mi biraz uzun oldu hakkınızı helal edin 🌸