Kızlar doğum yaptım bugün 41. Günüm. 35. Gün kanamam bitmişti 39. Güne kadar gelmedi 39. Gün yine gelmeyen başladı ama çok az lekelenme şeklinde adet gibi değil. Sizinde başınıza geldi mi ne zaman biter bu. Bide ben dün duşumu abdestimi aldım 40. Gün olduğu için ama kanamam olduğu için bitince bidaha mi almak gerekiyor. Normal mi kanamanin devam etmesi yada nelere dikkat etmem gerekir bilgi verirmisiniz