Ozgeekilincaslan https://imgyukle.com/i/J998iG Kizlar selamlar erken gebelik testi yaptım adetime 5 gün var 3.dakikada böyle oldu. Pozitif mi testin kendi çizgisi mi emin olamadim sizlere sormak istedim bir kaybim var
Samye18 Ozgeekilincaslan pozitif duruyor ya sevindim benimde 6 gün var yapim mi cesaret edemiyorum çoğu arkadaş yapma dedi ama
Ozgeekilincaslan Alya09 ah çok teşekkür ederim inşallah benimde kan sonucum pozitif çıkar Allah bağışlasın size 🫶