Evet gerçekten çok fazla işte çok şükür kilosu iyi iştahı güzel e ateşi halsizliği de yok ama sürekli kaka kokusu alıyorum artık iyice psikolojim bozuldu hem 32 haftalık hamileyim artık tuvalet alışkanlığı kazandırayım dediğim süreçte bu hale geldi çocuk anlam veremiyorum