Nuray1 Kızlar ilk kızımda hiç bir varisim olmamıştı dogumuma iki jafta kaldı bu hamilelikte aşırı bacaklarımda varis var doktorum normal doğumdan sonra geçer dedi ama gözüme çok büyük geliyorlar aynı durumu yaşayan var mı?
Mervim Nuray1 bende de hamilelikle oldukça arttı varis çorabı kullanıyorum. Arkadaşımda da benzer durum vardı sezeryan ameliyatında varisin olduğu bacağını sarmışlardı.
kahvesever__ Nuray1 doktorunuza söyleyin yazsın kullanın benim arkadaşımda da var o kullanıyor onun ki geçmiş