Civcivannesi-38 yaptırmamanı tavsiye ederim taramaların hiçbirini , ben 16 haftayım bugün geçen hafta 2 li yaptırdım risk söylediler , kan gönderdim şimdiki aklım olsa asla yaptırmazdım .5. Ayda detaylıda çıkıyor herşey , eğer aldırmayı düşünmüyorsan taramaları yaptırma bende sadece detaylı yaptırcam .3 -4 yaptırmıcam